سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنبندگان زمین و ماهیان دریا و هر کوچک و بزرگی در زمین و آسمان خدا، برای آموزگار نیکی آمرزش می طلبند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :18939
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/9
7:5 ص

کهربا

اثرات شفابخش کهربا شامل:

-         مهارنمودن انرژی های اضافی و خارج کردن انرژی های منفی

-         کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش

 

مهارنمودن انرژی های اضافی و خارج کردن انرژی های منفی

طریقه استفاده:

دو قطعه سنگ کهربا( نوعی صمغ) را بر روی مچ دستهای فرد ( بر روی چاکراهای فرعی) به مدت بیست دقیقه قرار دهید تا انرژی های اضافی و منفی خارج گردند. این روش باعث درمان دردهای شدید این نواحی نیز می شود.

 

کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش

این سنگ دارای نیرویی بسیار ملایم و آرام بخش بوده و جهت کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش کافیست این سنگ رابه مدت بیست دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. همچنین نیروی این سنگ جهت درمان تنگی نفس نوزادان بسیار موثر است.

طریقه استفاده:

یک قطعه سنگ کهربا را به مدت بیست دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس آن را بر روی چشم سوم نوزاد ( 3 روزه الی 3 ماهه) قرار داده و فرد درمانگر ( یا یک فرد معمولی) به مدت ده دقیقه از طریق کف دست راست بر روی سنگ انرژی دهد و پس از انجام این عمل، به نوزاد تنفس مصنوعی بدهد. (چنین فردی باید کاملا" سالم بوده و هیچگونه اعتیاد ( مخصوصا" به سیگار) نداشته باشد و همچنین دهان خود را قبل از تنفس دادن ، ضدعفونی نماید.)

روش فوق بایستی هردو الی سه روز یک بار تکرار گردد و ادامه آن نیز بستگی به بهبود بیماری دارد.همچنین اعمال فوق جهت نوزاد دختر می بایستی توسط یک خانم و جهت نوزاد پسر باید توسط یک آقا انجام شود چرا که امواج زن و مرد متفاوت بوده و تاثیرات آنها نیز متفاوت است.

به طور کلی در کف دست های انسان های زمینی ( مخصوصا" کف دست راست) چاکرایی به نام « مرکز خورشدی » وجود دارد که با قرار گرفتن در هاله ی افراد دیگر شروع به فعالیت نموده و انرژی های مثبت و شفادهنده ارسال می نماید. چنانچه این سنگ نیز هنگام انرژی دادن حضور داشته باشد، انرژی های مثبت قوی تری ساطع می نماید.

بطور کلی قراردادن سنگ کهربا بر روی چشم سوم موجب  آزاد گشتن انرژی های آن و باعث آرامش و دریافت انرژی های مثبت می گردد.


  
  

a

 

خاک خوب و کمی نمناک

این نوع خاک جهت درمانهای زیر مفید است:

درمان انواع دردهای استخوانی، ماهیچه ای و یا دردهای مزمن و حتی خفیف

درمان تسکین انواع دردها و آرامش بخشیدن

درمان ورم های بدن

- سلامتی، طول عمر و حتی زیبایی

- بهبود انواع بیماریهای پوستی

 

درمان انواع دردهای استخوانی ، ماهیچه ای و یا دردهای مزمن
 و حتی خفیف

طریقه استفاده:

مقداری از خاک سطح زیرین باغچه را با مقدار کمی آب مخلوط نموده و بر روی محل درد بمالید. پس از 10 دقیقه محل را بشوئید. این روش را با توجه به دستور ذیل روزانه تکرار نمایید:

جهت تسکین دردهای خفیف و ماهیچه ای: 2 بار در روز

جهت تسکین دردهای مزمن و شدید استخوانی: 3 الی 4 بار در روز

 

درمان تسکین انواع دردها و آرامش بخشیدن

طریقه استفاده:

جهت تسکین درد: مقداری از خاک نمناک سطح زیرین زمین را الک نموده و سپس آنها را با مقداری ماست و یا شیر مخلوط نموده تا به صورت خمیر (شل) در آید. سپس آنها را بر روی محل درد بمالید. پس از گذشت پانزده دقیقه محل را بشویید. این روش را روزی دوبار قبل از خواب شبانه و پس از بیدار شدن از خواب در صبح تکرار کنید.

جهت آرامش یافتن: مدتی بر روی خاک نمناک دراز بکشید تا انرژی های آرام بخش آن جذب مدارات اطراف بدن شما گردد.

به طور کلی خاک لایه بیرونی و یا همان پوسته زمین دارای اثرات مفید و مضر میباشد. امواج و انرژی های مداری سطوح مختلف زمین بر روی اجسام، گیاهان، حیوانات و انسان ها ممکن است اثرات مخرب و یا مفید داشته باشند که بستگی به شرایط خاص آنها دارد. برای مثال: افرادی که به بیماریهای ریوی ( همچون آسم و سرطان ریه) مبتلا هستند، نباید در تماس مستقیم با خاک قرار گیرند چرا که برای آنها مضر است.

        

درمان ورم های بدن

طریقه استفاده:

مقداری از خاک زیرین سطح باغچه و یا زمین را با مقداری آب میوه مخلوط نموده تا بصورت خمیر در آید. سپس آن را برروی محل ورم قرار دهید و پس از گذشت پانزده دقیقه خمیر را برداشته و به مدت ده دقیقه بر روی زمین زیر نور خورشید دراز کشیده تا نور بر روی محل ورم بتابد. سپس محل را با آب بشوئید. این عمل را حتما" بین ساعات 12 الی 14 انجام دهید.

هنگامی که خاک در مناطق مرطوب و معتدل باشد و یا در اغلب ماسه های سواحل دریاها، دارای هاله ای می باشد. این هاله انرژی های بسیار عظیم و مثبتی را وارد بدن انسان ها می نماید که جهت سلامتی، طول عمر و حتی زیبایی آنها مفید است.

توصیه می شود: خاک و یا ماسه های کنار دریا را بر روی بدن خویش بمالید و مدتی بگذارید به همان حالت باشد تا امواج آنها شما را در برابر ابتلاء به بیماریهای مختلف محافظت نمایند. این روش جهت بهبود انواع بیماریهای پوستی نیز مفید است.

این هاله اغلب به رنگ های سرد مانند: سبز،آبی،بنفش و مشتقات این رنگ ها می باشد. همچنین این هاله در کنار دریا فیروزه ای بوده که یکی از رنگ های فوق العاده شفابخش است.

 


90/10/23::: 10:5 ع
نظر()
  
  
 

سنگ مرمر

این نوع سنگ دارای انرژی های بسیار قوی است که جهت درمانهای زیر مفید است:

- درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

- آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماری های عصبی و روحی و روانی

- تحریک نمـودن نیروهای درونی ، پیشرفت فرد و باز شدن برخی چا کرا ها

- آرامش بخشیدن

 

درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

طریقه استفاده :

یک تکه سنگ مرمر طبیعی (برش نخورده) کوچک را درون ظرفی که قبلا مقداری آب و تعدادی برگ درخت توت داخل آن ریخته اید ، گذاشته و به مدت ده دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید . سپس سنگ را بر روی کبد و یا کلیه و دو عدد از برگ ها را نیز برروی چشم سوم خویش به مدت پانزده دقیقه قرار داده و پس از آن سنگ را درون یک لیوان آب سرد بگذارید . این روش را روزی یک بار تکرار کنید . چنانچه آب درون لیوان گرم و یا ولرم گشت ، معلوم می شود که انرژی ها ی منفی را جذب نموده و اگر سرد باقی ماند ، دلیل بر عدم جذب انرژی منفی می باشد . این سنگ بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی اطراف را جذب می کند بنا بر این باید آن را همیشه درون آب و در آفتاب بگذارید تا انرژی های منفی خارج گشته و از انرژی های مثبت شارژ شود و جهت درمان در دفعات بعد مورد استفاده قرار گیرد .

چنانچه دو بار آب لیوان هنگام قرار گرفتن سنگ درون آن گرم شود ، عمل انرژی درمانی بخوبی انجام شده است . عمل انرژی درمانی پس از این مرحله می بایستی قطع گردد .

 

آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماری های عصبی و روحی و روانی

طریقه استفاده :

ابتدا فرد انرژی درمان می بایست یک قطعه سنگ مرمر را بر روی چشم سوم بیمار قرار داده و به او انرژی دهد . سپس سنگ را درون یک لیوان آب سرد به مدت ده دقیقه بگذارد و پس از آن آب را دور ریخته و سنگ را دوباره بر روی چشم سوم بیمار قرار دهد و از طریق پا های او انرژی دهد . مدت انرژی دوم نباید بیشتر از پنج دقیقه باشد . چرا که پس از این مدت انرژی های منفی درون سنگ آزاد شده و وارد بدن بیمار می شود . ( توجه داشته باشید که سنگ مرمر مورد استفاده حتما باید همیشه درون آب و در آفتاب باشد تا انرژی های مفید ساطع کند .)

 

تحریک نمـودن نیروهای درونی ، پیشرفت فرد و باز شدن برخی چا کرا ها

طریقه استفاده :

در اتاقی نیمه تاریک و آرام به حالت لوتوس ( چهار زانو ) بمدت ده دقیقه بنشینید و در این مدت یک قطعه سنگ مرمر کوچک را که در آب بوده ، بر روی چشم سوم خویش قرار دهید . هنگامی که احساس تکان خوردن و چرخش کردید ، بدانید که نیروهای درونی شما شروع به حرکت نموده و چاکراهای شما نیز در حال باز شدن هستند . این روش را فقط روزی یک بار تکـرار نموده و بیش از پنج بار انجام ندهـید ؛ چـرا که انجام بیشتر آن صـلاح نمی باشد .

 

آرامش بخشیدن

طریقه استفاده:

باقراردادن یک قطعه سنگ مرمر کوچک بر روی چشم سوم ،نیروی موجود در آن آزادگشته و جهت آرامش بخشیدن مفید است . (توجه داشته باشید که سنگ باید حتما قبلا در آب قرار داشته وبلافاصله مورد استفاده قرار گیرد.)

 

*توصیه ها:

افراد مبتلا به میگرن ، تیک های عصبی و اختلالات مغزی باید از تماس با سنگ مرمر اجتناب نمایند ؛ چرا که بیماری آنها تشدید و گاه نیز تثبیت می گردد . هنگامی که یک بیماری در فرد تثبیت شود ، بیماری به سختی بهبود می یابد و گاه نیز هرگز بهبودی حاصل نمی شود.

کودکان زیر 5 سال از تماس با سنگ مرمر (مخصوصا خیس ) اجتناب کنند.

**نکته:

هنگامی که سنگ مرمر از درون آب بیرون آورده می شود ، نوعی انرژِی ترکیبی در آن بوجود می آید که هر چه مدت زمان بیرون ماندن سنگ بیشتر شود ، این انرژی شدید تر گردیده و استفاده از آن باعث از هم گسیختگی انرژی ها و نیروهای درونی افراد می شود . بنابر این از نیرو های مثبت سنگ باید بلا فاصله پس از خارج نمو دن از آب استفاده شود .

 

هاله سنگ مرمر :

این هاله  به صورت آتشین است و دائما اشعه هایی ساطع می کند . این نوع هاله موجی و کوتاه ، اغلب به رنگ های گرم : مانند قرمز ، نارنجی ، صورتی ، زرد و گاه کرمی می باشد .

 


90/10/23::: 9:59 ع
نظر()